W celu wykonania zabiegu pielęgnacyjnego należy zarezerwować termin telefonicznie, osobiście bądź poprzez Facebook’a, informując groomera o stanie szaty i zdrowia psa.
W moim salonie nie podaję żadnych środków uspokajających, feromonów.
Proszę o punktualne przyprowadzanie i odbieranie swoich psiaków. Każde spóźnienie (w przypadku gdy salon nie został o tym poinformowany) powyżej 10 min., wiąże się z odwołaniem wizyty. Długie spóźnienie odbioru psa skutkuje pobraniem dodatkowej opłaty (po 15 minutach +10zł do ceny podstawowej)
W Salonie stosowane są sprawdzone kosmetyki renomowanych firm.
Po każdym kliencie stanowisko pracy oraz narzędzia są poddane dezynfekcji i sterylizacji.
W przypadku zatajenia informacji na temat agresji psa, która będzie przeszkodą do dalszego wykonania pracy należy ponieść koszty wizyty i rezerwacji terminu.
W przypadku agresywnego zachowania pies fryzjer może odmówić wykonania usługi.
Dla ułatwienia pracy groomera psy strzyżone są bez obecności właściciela.
Nie zaleca się wizyt suczek w czasie cieczki ze względu na higienę i komfort innych klientów salonu.
Groomer nie ponosi odpowiedzialności za pogorszenie stanu zdrowia psa, którego właściciel zataił istnienie chorób. Nie przyjmuję chorych psów bez wcześniejszego uzgodnienia.
W razie obecności pasożytów tj: pchły, kleszcze, która wyjdzie na jaw w trakcie wizyty, salon przerywa wizytę pobierając koszt dezynfekcji salonu (+150zł)
Salon ma prawo do wykorzystania wizerunku psa w celach promocyjnych i reklamowych.
W przypadku złego stanu szaty (liczne kołtuny) cena wynosi +50% więcej.
Wizyta poza godzinami pracy salonu to koszt 100% więcej.
Fryzjer ma prawo odmówić dalszej współpracy z wybranym klientem.