1. W celu wykonania zabiegu pielęgnacyjnego należy zarezerwować termin telefonicznie, osobiście bądź poprzez Facebook’a, informując groomera o stanie szaty i zdrowia psa.
  2. W moim salonie nie podaję żadnych środków uspokajających, feromonów.
  3. Proszę o punktualne przyprowadzanie i odbieranie swoich psiaków. Każde spóźnienie (w przypadku gdy salon nie został o tym poinformowany) powyżej 10 min., wiąże się z odwołaniem wizyty. Długie spóźnienie odbioru psa skutkuje pobraniem dodatkowej opłaty (po 15 minutach +10zł do ceny podstawowej)
  4. W Salonie stosowane są sprawdzone kosmetyki renomowanych firm.
  5. Po każdym kliencie stanowisko pracy oraz narzędzia są poddane dezynfekcji i sterylizacji.
  6. W przypadku zatajenia informacji na temat agresji psa, która będzie przeszkodą do dalszego wykonania pracy należy ponieść koszty wizyty i rezerwacji terminu.
  7. W przypadku agresywnego zachowania pies fryzjer może odmówić wykonania usługi.
  8. Dla ułatwienia pracy groomera psy strzyżone są bez obecności właściciela.
  9. Nie zaleca się wizyt suczek w czasie cieczki ze względu na higienę i komfort innych klientów salonu.
  10. Groomer nie ponosi odpowiedzialności za pogorszenie stanu zdrowia psa, którego właściciel zataił istnienie chorób. Nie przyjmuję chorych psów bez wcześniejszego uzgodnienia.
  11. W razie obecności pasożytów tj: pchły, kleszcze, która wyjdzie na jaw w trakcie wizyty, salon przerywa wizytę pobierając koszt dezynfekcji salonu (+150zł)
  12. Salon ma prawo do wykorzystania wizerunku psa w celach promocyjnych i reklamowych.
  13. W przypadku złego stanu szaty (liczne kołtuny) cena wynosi +50% więcej.
  14. Wizyta poza godzinami pracy salonu to koszt 100% więcej.
  15. Fryzjer ma prawo odmówić dalszej współpracy z wybranym klientem.